Виховна робота

"І виховання, і освіта нероздільні. Не можна виховувати, не передаючи знання, всяке ж знання діє виховно". 
Толстой Л. М.



Пріоритетні напрями діяльності класного керівника

  • Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, добро­та, чесність, порядність.
  • Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
  • Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
  • Вивчення учнів, учнівських ко­лективів та об’єднань.
  • Організація виховання та згурту­вання учнівських колективів.
  • Організаційно-педагогічна діяль­ність щодо забезпечення життє­діяльності класного колективу.
  • Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
  • Робота з батьками, індивідуальний вплив.

 Зміст роботи класного керівника

  • Вивчення учнів.
  • Об’єднання учнів у колектив.
  • Співпраця з дитячими та моло­діжними організаціями.
  • Робота з батьками та громадські­стю.
  • Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами. 
  • Співпраця із шкільним психологом.
  • Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, ціннісно-орієнтовної. 
  • Індивідуальна робота з учнями. 
  • Побудова системи виховної роботи в класі.
  • Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.

Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:

  • З’ясовувати причини відсутності учнів на заняттях, фіксувати пропуски у класному журналі;
  • Проводити бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;
  • Проводити індивідуальну роботу з учнями;
  • Контролювати зовнішній вигляд учнів;
  • Контролювати харчування.

Щотижня:

  • Організовувати чергування по класу;
  • Проводити класні години;
  • Перевіряти щоденники;
  • Проводити заходи у класі за планом роботи;
  • Працювати з активом класу, організовувати діяльність органів учнівського самоврядування;
  • Контролювати виконання доручень;
  • Організовувати прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
  • Працювати з батьками;
  • Працювати з вчителями, що викладають у класі;
  • Проводити зустрічі зі шкільним лікарем за довідками про хворобу учнів.
Щомісяця:

  • Проводити класні збори;
  • Проводити бесіди з безпеки життєдіяльності;
  • Відвідувати уроки вчителів-предметників у своєму класі;
  • Тестувати (анкетувати) учнів з метою вивчення індивідуальних Особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
  • Контролювати стан підручників;
  • Зустрічатися з батьківським активом;
  • Відвідувати учнів удома.
Один раз за семестр:

  • Оформляти класний журнал за підсумками семестру, складати звіт;
  • Заповнювати табелі успішності;
  • Проводити батьківські збори;
  • Брати участь у роботі семінарів, МО класних керівників;
  • Аналізувати виконання плану роботи, коректувати план виховної роботи;
  • Складати план роботи на канікули.
Один раз на рік:

  • Аналізувати план виховної роботи за попередній навчальний рік та Складати план на наступний навчальний рік;
  • Проводити відкритий виховний захід;
  • Оформляти особові справи учнів;
  • Оформляти статистичні відомості про клас (на 5 вересня);
  • Працювати з підручниками (здавати, перевіряти, видавати);
  • Писати характеристики (за необхідністю).



Проблеми виховної роботи класу:

"Виробляти навички культурної поведінки, дотримання всіх вимог внутрішнього режиму, та дотримання почуття милосердя, ціннісного ставлення до людей".

Розробка виховного заходу до Дня визволення Новомосковська від німецьких загарбників.

Немає коментарів:

Дописати коментар