Толстой Л. М.
Пріоритетні напрями діяльності класного керівника
- Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, доброта, чесність, порядність.
- Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
- Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
- Вивчення учнів, учнівських колективів та об’єднань.
- Організація виховання та згуртування учнівських колективів.
- Організаційно-педагогічна діяльність щодо забезпечення життєдіяльності класного колективу.
- Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
- Робота з батьками, індивідуальний вплив.
Зміст роботи класного керівника
- Вивчення учнів.
- Об’єднання учнів у колектив.
- Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
- Робота з батьками та громадськістю.
- Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.
- Співпраця із шкільним психологом.
- Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, ціннісно-орієнтовної.
- Індивідуальна робота з учнями.
- Побудова системи виховної роботи в класі.
- Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.
Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
- З’ясовувати причини відсутності учнів на заняттях, фіксувати пропуски у класному журналі;
- Проводити бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;
- Проводити індивідуальну роботу з учнями;
- Контролювати зовнішній вигляд учнів;
- Контролювати харчування.
Щотижня:
- Організовувати чергування по класу;
- Проводити класні години;
- Перевіряти щоденники;
- Проводити заходи у класі за планом роботи;
- Працювати з активом класу, організовувати діяльність органів учнівського самоврядування;
- Контролювати виконання доручень;
- Організовувати прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
- Працювати з батьками;
- Працювати з вчителями, що викладають у класі;
- Проводити зустрічі зі шкільним лікарем за довідками про хворобу учнів.
- Проводити класні збори;
- Проводити бесіди з безпеки життєдіяльності;
- Відвідувати уроки вчителів-предметників у своєму класі;
- Тестувати (анкетувати) учнів з метою вивчення індивідуальних Особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
- Контролювати стан підручників;
- Зустрічатися з батьківським активом;
- Відвідувати учнів удома.
- Оформляти класний журнал за підсумками семестру, складати звіт;
- Заповнювати табелі успішності;
- Проводити батьківські збори;
- Брати участь у роботі семінарів, МО класних керівників;
- Аналізувати виконання плану роботи, коректувати план виховної роботи;
- Складати план роботи на канікули.
- Аналізувати план виховної роботи за попередній навчальний рік та Складати план на наступний навчальний рік;
- Проводити відкритий виховний захід;
- Оформляти особові справи учнів;
- Оформляти статистичні відомості про клас (на 5 вересня);
- Працювати з підручниками (здавати, перевіряти, видавати);
- Писати характеристики (за необхідністю).
Проблеми виховної роботи класу:
"Виробляти навички культурної поведінки, дотримання всіх вимог внутрішнього режиму, та дотримання почуття милосердя, ціннісного ставлення до людей".
Немає коментарів:
Дописати коментар